вівторок, 16 квітня 2019 р.

СМІХ – ЦЕ СОНЦЕ: ВОНО ПРОГАНЯЄ ЗИМУ З ЛЮДСЬКОГО ОБЛИЧЧЯ… В.ГЮГО


Одним з найважливіших завдань, визначених Законом України "Про освіту", є виховання свідомого ставлення до свого здоров'я та здоров'я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування засад здорового способу життя.
Погодьтесь, що якою б улюбленою справою не займалася дитина, головне завдання педагога – це збереження її здоров'я. Тому у Жовківському центрі творчості 8 квітня з керівниками гуртків і 16 квітня з молодими педагогами-організаторами завідувач методичного відділу Мар'яна Бранець говорила про сміх і сміхотерапію як один з маловідомих напрямів здоров'я-збережувальних технологій.
Педагогам було запропоновано різноманітні вправи та ігри, що сприяють оздоровленню організму, створенню сприятливої атмосфери на заняттях та допомагають підтримувати здоров'я дорослих і дітей. Пам'ятаймо, що у нашому організмі багато прихованих ресурсів – і сміх один з них. Він завжди з нами і за ним не слід бігти в аптеку: сміх завжди є в аптечці дитячого і дорослого організму.