Проблема обдарованості стає дедалі актуальнішою. Це,
насамперед, пов'язано з потребою суспільства в неординарних і творчих
особистостях. Раннє виявлення, навчання і виховання обдарованих і талановитих
дітей є одним із головних завдань системи освіти. Проте недостатній рівень
психолого-педагогічної компетентності педагогів призводить до неадекватної
оцінки особистісних рис і діяльності дітей, які виявляють нестандартність у
поведінці та мисленні.
Саме такі проблеми обговорювали 13 лютого керівники
гуртків Жовківського центру творчості. В ході семінару-тренінгу педагоги
охарактеризували основні аспекти обдарованості, виокремили особистісні проблеми
обдарованих дітей, окреслили напрями роботи і шукали шляхи оптимізації навчально-виховного
процесу.