Інноваційна діяльність педагогів Жовківського центру творчості цьогоріч була спрямована на використання в освітньому процесі особистісно-зорієнтованого, розвивального навчання із застосуванням інтерактивних методик та інформаційних технологій.
Цьому питанню була
присвячена методична толока, проведена днями завідувачкою методичного відділу Мар'яною
Бранець, де було узагальнено та підведено підсумки роботи керівників гуртків
щодо практичного впровадження інновацій у гуртковій роботі.
Педагоги центру
творчості поділились досвідом застосування у своїй роботі інтерактивних,
проектних, комп'ютерно-інформаційних технологій,
інтегрованих, особистісно-орієнтованих, нестандартних занять тощо.
Відомо, що основним
завданням освітян є виховання компетентної, творчої, здатної до життя й
діяльності в ХХІ столітті особистості. Власне для цього й потрібен педагог з
високою мотивацією, розвиненими творчими, дослідницькими здібностями, високим рівнем
інтелігентності, духовно-морального потенціалу, конкурентоспроможності,
ерудованості, здатний до безперервної освіти.
Не випадково головною
рушійною силою інноваційної діяльності у закладі позашкільної освіти є керівник гуртка, який має творчі здібності;
здатний до організації своєї професійної діяльності на інноваційному рівні;
хоче відкрити дітям можливості творчого розвитку; готовий до пошуку;
ініціативний; активний; креативний; компетентний; враховує індивідуальні,
вікові та психофізіологічні особливості вихованців.
Отже, можна зробити висновок, що тільки за
умови творчого підходу керівника гуртка, використання інноваційних методів та
застосування різних форм роботи та їх елементів можна досягти позитивних
результатів у навчанні.