середа, 15 лютого 2017 р.

Навчаємось, слухаємо, обговорюємо…

Проблема обдарованості стає дедалі актуальнішою. Це, насамперед, пов'язано з потребою суспільства в неординарних і творчих особистостях. Раннє виявлення, навчання і виховання обдарованих і талановитих дітей є одним із головних завдань системи освіти. Проте недостатній рівень психолого-педагогічної компетентності педагогів призводить до неадекватної оцінки особистісних рис і діяльності дітей, які виявляють нестандартність у поведінці та мисленні. 
Саме такі проблеми обговорювали 13 лютого керівники гуртків Жовківського центру творчості. В ході семінару-тренінгу педагоги охарактеризували основні аспекти обдарованості, виокремили особистісні проблеми обдарованих дітей, окреслили напрями роботи і шукали шляхи оптимізації навчально-виховного процесу.